Standpunt VMBO deel 2, Docentenboek
Jan de Leeuw (Docent)
Een arbeidersbuurt onder de rook van ‘De Sphinx’
Dr. Thijs van Vugt (Docent)
Getting evidence into nursing practice: roles of the social context
Guus Munten (Lid Lectoraat)
De markt voor bedrijventerreinen
Erwin van der Krabben; Cees-Jan Pen (Lector); Frank de Feijter
Het ontwerpen van blended learning binnen Fontys Hogescholen
Danielle Quadakkers (Student)
Standpunt VMBO deel 1, Leerwerkboek.
Jan de Leeuw (Docent)
Geen sportcultuur zonder sportinfrastructuur
Jeroen Scheerder; Steven Vos (Lector)
Praten kan ik niet... maar communiceren wil ik wel!
Yvonne van Zaalen (Docent); Stijn Deckers (Docent)
Becoming a teacher educator: experiences with a special induction programme for beginning teacher educators
MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat); drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); dr Audrey Seezink (Lid Lectoraat)
Standpunt VMBO, deel 1, docentenboek
Jan de Leeuw (Docent)