In gesprek over de digitalisering van de straat: ‘jongeren willen laten zien dat ze geen loser zijn’.
M.E. (Marianne) van Bochove
Getting policy done in educational practice: What happens when multiple central government policies meet clusters of organization routines in schools
Sietske Waslander (Onderzoeker); Edith H. Hooge (Onderzoeker); H.C. (Henno) Theisens (Onderzoeker)
Bij klimaatvraagstukken moet de stem van jongeren zwaarder tellen
L.J.F. (Laurence) Guérin (Lector)
What works and why in the implementation of eRehabilitation after stroke - a process evaluation
Berber Brouns (Onderzoeker); J.L. (Jorit) Meesters (Lector); A.J. (Arend) de Kloet (Lector); Thea Vliet Vlieland (Onderzoeker); Henk J. Arwert (Onderzoeker); Sander Houdijk (Onderzoeker); Leti van Bodegom-Vos (Onderzoeker)
In the boardroom: how do cognitive frames shape American and Dutch hospitals?
Agota Szabo (Onderzoeker)
Fascinating Photonics
S.A. (Steven) van den Berg (Lector)
Jongeren in de politiek: staat ‘Europa’ dichterbij dan de gemeente?
M. (Mendeltje) van Keulen (Lector); Rik-Jan Brinkman (Lid Lectoraat)
Wroclaw : stad van honderden bruggen als Restorative City
Anna Matczak (Lid Lectoraat)
Inclusieve participatie in het onderwijs
Laurence Guérin (Lector); Naomi van Stapele (Lector)
Differences in motor competence, enjoyment and weight status of young children (4-6 years)
Pim Koolwijk (Lid Lectoraat); A.M.H. de Witte (Lid Lectoraat); Remo Mombarg (Onderzoeker); Teun Remmers (Onderzoeker); Dave van Kann (Onderzoeker); Ingrid van Aart (Onderzoeker); Geert Savelsbergh (Onderzoeker); S.I. (Sanne) de Vries (Lector)