Zes manieren om differentiatie en zelfregie te ondersteunen – Inspiratie vanuit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Mariola Gremmen; Irma van der Neut; Jeltje Kok; Pierre Gorissen
Implementeren kun je leren – Lessen uit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Irma van der Neut; Pierre Gorissen; Wouter Rijke
Homebase
Femke Kaulingfreks (Lector); Jan Dirk de Jong (Lector); Stijn Sieckelinck (Lector)
Broodverspilling tegengaan
Veen, E.J.; Jansma, J.E.; Schrijnen, M.
Voedselverspilling onder middelbare scholieren
Sefu, Y.; Mortel, D. van de; Veen, E.J.
Rapport onderzoek Tuinverhalen
Blankestijn, W.; Verspui, W.; Fliervoet, J.M.; Witteveen, L.M.
Empty Farm to Fill. Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
Praktische inleiding tot Argumentatie
Paul Hartog (Docent)
GIPZ: Gezamenlijke Inspanning Politie en Zorg
Lianne Kleijer-Kool (Onderzoeker); Lisette Bitter (Onderzoeker); Andrea Donker (Lector)
Benutting van kennis uit onderzoek bevorderen in het onderwijs: hoe doe je dat?
Carlos van Kan (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Merel Wolf (Onderzoeker); Marloes de Lange (Onderzoeker)