A practice-based approach for businesses and their CEOs to become regenerative
Eric M.H. COORENS (Onderzoeker)
Homebase
Femke Kaulingfreks (Lector); Jan Dirk de Jong (Lector); Stijn Sieckelinck (Lector)
De rol en werking van student peercoaching
Sarah Uitman (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker); Ruben van Esch (Onderzoeker)
Eerst een thuis in regio Utrecht
Dorieke Wewerinke (Onderzoeker); Maarten Davelaar (Onderzoeker); Dieke van Ewijk (Onderzoeker); Aly Gruppen (Onderzoeker); Lia van Doorn (Lector)
Evaluatie Freedom Creators
Jacomijne Prins (Onderzoeker)
De maatschappelijke kosten van schuldenproblematiek
Nadja Jungmann (Lector); Rosanne Oomkens (Onderzoeker); Paul Vroonhof (Onderzoeker); Marijke Beulen (Onderzoeker); John Boog (Onderzoeker); Cora van Horssen (Onderzoeker)
Pedagogic practices in healthcare placements
Lieke Ceelen (Onderzoeker)
Rapport onderzoek Tuinverhalen
Blankestijn, W.; Verspui, W.; Fliervoet, J.M.; Witteveen, L.M.
Motivaties rondom tuinvergroening
Blankestijn, W.; Verspui, W.; Fliervoet, J.M.; Witteveen, L.M.
Empty Farm to Fill. Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)