Onderzoekend ontwerpen – Lessen uit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Madeleine Hulsen; Irma van der Neut; Wouter Rijke; Jeltje Kok; Pierre Gorissen
Zes manieren om differentiatie en zelfregie te ondersteunen – Inspiratie vanuit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Mariola Gremmen; Irma van der Neut; Jeltje Kok; Pierre Gorissen
Implementeren kun je leren – Lessen uit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Irma van der Neut; Pierre Gorissen; Wouter Rijke
De persoonlijke kant van de ergotherapeut
Jonker, Hill; Bijl, Lennard (Urban Vitality); Mulders, Renée; van Bodegom, Bea
Inzichten over normatieve professionaliteit vanuit de rechtspraktijk
Mein, Arnt (Lectoraat Legal Management); van Baardewijk, Jelle
Empty Farm to Fill. Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
Praktische inleiding tot Argumentatie
Paul Hartog (Docent)
GIPZ: Gezamenlijke Inspanning Politie en Zorg
Lianne Kleijer-Kool (Onderzoeker); Lisette Bitter (Onderzoeker); Andrea Donker (Lector)
Benutting van kennis uit onderzoek bevorderen in het onderwijs: hoe doe je dat?
Carlos van Kan (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Merel Wolf (Onderzoeker); Marloes de Lange (Onderzoeker)
Benutting van kennis uit onderzoek bevorderen in het onderwijs: hoe doen practoraten dat?
Carlos van Kan (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Merel Wolf (Onderzoeker); Marloes de Lange (Onderzoeker)