Promoting instructional alignment in physical education teacher education
Ann MacPhail; Deborah Tannehill; Petter Leirhaug; Lars Borghouts
Lerend en onderzoekend samenwerken in professionele werkplaatsen
Petra Swennenhuis (Onderzoeker); Sofie Moresi (Onderzoeker); Michel Duinkerke (Onderzoeker); Jeroen Bovens (Onderzoeker); Daniëlle Quadakkers (Onderzoeker); Miranda Snoeren (Lector)
Onderzoeksrapport DELA
Marlou Duchâteau (Student); Vic van Rooij (Student); Frank van de Ven (Student)
Het ontwikkelen van een impactvolle hybride leeromgeving: vijf aanbevelingen
Peter Bos (Lid Lectoraat); Miranda Snoeren (Lector)
Wat amateurs kunnen leren van professionals
Martin van Dijk; Laurens ten Dam; Frank Kwanten; Maarten van Kooij
Decision-Making on Referral to Primary Care Physiotherapy After Inpatient Stroke Rehabilitation
Marieke Geerars; Roderick Wondergem (Onderzoeker); Martijn Pisters (Lector)
AI engineering and MLOps: building production-ready machine learning systems
Petra Heck (Onderzoeker)
The course of physical functioning in the first two years after stroke depends on peoples' individual movement behavior patterns
Roderick Wondergem (Onderzoeker); Martijn Pisters (Lector); Eveline J.M. (Lector); Rob A. de Bie; Cindy Veenhof; Johanna M.A. Visser-Meily
Formatief handelen met rubrics
Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland
Internationaal advies over beoordelen bij lichamelijke opvoeding
Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland