Actieonderzoek
Famke van Lieshout (Onderzoeker); Gaby Jacobs; Shaun Cardiff (Onderzoeker)
Inclusieve artificial intelligence
Erdinç Saçan (Docent)
Do goal clarification and process feedback positively affect students’ need-based experiences?
Christa Krijgsman; Tim Mainhard; Lars Borghouts; Jan van Tartwijk; Leen Haerens
De cobot als modern werkdier
Marijke Bergman (Onderzoeker)
Vaker bewegend leren op school
Esther Hartman; Marijke Mullender-Wijnsma; Dave van Kann; Mieke Akkermans
Consumer acceptance among Dutch and German students of insects in feed and food
Natalia Naranjo Guevara (Onderzoeker); Michelle Fanter (Onderzoeker); Anna Maria Conconi (Onderzoeker); Sonja Floto-Stammen (Onderzoeker)
Leren beoordelen binnen de opleiding Leraar Lichamelijke Opvoeding
Menno Slingerland; Gwen Weeldenburg; Lars Borghouts
De conditiegids
Karen Van Hoye
Toegenomen aandacht voor een beweegvriendelijke omgeving
Maartje Kunen; Anneke von Heijden-Brinkman; Steven Vos; Joost Welten; Ingrid Wijntjens
Intro to the special issue Research on L1 grammar in schooling
Jimmy van Rijt (Docent)