Smeerolie en/of lijm?
Nanny Kuijsters-Timmers (Onderzoeker)
Shoe-TIMeS
Fred Holtkamp (Lid Lectoraat); Geert-Jos van der Maazen (Onderzoeker); Fons Dehing (Onderzoeker)
Spelinzicht (2020)
Gwen Weeldenburg; Enrico Zondag; Frank de Kok
Friends or Frenemies?
Tina ten Bruggencate (Onderzoeker); Katrien G. Luijkx (Phd); Janienke Sturm (Lector)
Effect of aerobic training on vascular and metabolic risk factors for recurrent stroke: a meta-analysis
Rafaël Brouwer; Roderick Wondergem (Onderzoeker); Carlijn Otten; Martijn Pisters (Lector)
Real- time feedback by wearables in running
Bas Van Hooren; Jos Goudsmit; Juan Restrepo; Steven Vos (Lector)
Passionate about the sport, dedicated to the club?
Nanny Kuijsters-Timmers (Onderzoeker); John Goedee; Roger Leenders
How secondary school students may benefit from linguistic metaconcepts to reason about L1 grammatical problems
Jimmy van Rijt (Docent)
Dynamics without a framework? Towards an ecological-enactive approach to the dynamical view of metaphor
John A. Machielsen (Docent)
'Hakken en plakken'
Jimmy van Rijt (Docent)