Mensen maken de shift
dr. Marieke Wenneker (Onderzoeker)
Do goal clarification and process feedback positively affect students’ need-based experiences?
Christa Krijgsman; Tim Mainhard; Lars Borghouts; Jan van Tartwijk; Leen Haerens
De cobot als modern werkdier
Marijke Bergman (Onderzoeker)
Vaker bewegend leren op school
Esther Hartman; Marijke Mullender-Wijnsma; Dave van Kann; Mieke Akkermans
Consumer acceptance among Dutch and German students of insects in feed and food
Natalia Naranjo Guevara (Onderzoeker); Michelle Fanter (Onderzoeker); Anna Maria Conconi (Onderzoeker); Sonja Floto-Stammen (Onderzoeker)
Leren beoordelen binnen de opleiding Leraar Lichamelijke Opvoeding
Menno Slingerland; Gwen Weeldenburg; Lars Borghouts
Toegenomen aandacht voor een beweegvriendelijke omgeving
Maartje Kunen; Anneke von Heijden-Brinkman; Steven Vos; Joost Welten; Ingrid Wijntjens
Intro to the special issue Research on L1 grammar in schooling
Jimmy van Rijt (Docent)
Kan een sociale robot je minder eenzaam maken?
Sandra Bedaf (Onderzoeker)
Effectieve beweegstimulering op basisscholen
Dave van Kann; Sacha Verjans-Janssen; Sanne Gerards; Stef Kremers; Steven Vos