Hoe een natuur & techniek les een wetenschap & technologie les werd door het stellen van goede vragen
R. Gresnigt (Docent)
De mythe van de hedendaagsheid
Christianne Niesten (red.) (Docent); Marinke Marcelis (red.) (Docent); Huib Fens (red.) (Docent)
De kernopgaven bij het opleiden van leraren: kwalificatie, socialisatie en persoonsvorming van leerlingen, studenten en lerarenopleiders
Gerda Geerdink; Jeannette Geldens; Paul Hennissen (Lector); Lidewij van Katwijk; Bob Koster (Lector); Jeroen Onstenk; Ietje Pauw; Anja Ros (Lector); Marco Snoek; Miranda Timmermans (Lector)
In contact met ouders
dr. Christa Nieuwboer (Lector)
Ethiek en Economie
Mr. Dr Bart Wernaart (Docent)
3D Printing verbindt Fontys Instituten
Drs. Ing. Ricardo Abdoel (Docent)
Working = learning
Miranda Snoeren (Onderzoeker)
Erkennen van een MOOC: een statusoverzicht
Robert Schuwer (Lector)
Chatten in de jeugdzorg
dr. Christa Nieuwboer (Docent)
Student teacher self-efficacy and student perceptions of assessment in competence-based education
Dr. Mart van Dinther (Docent); Mien Segers (Begeleider); Filip Dochy (Begeleider)