Het dwaalspoor van de goede keuze
Drs. Tom Luken (Lector)
Traumabehandeling bij kinderen met een licht verstandelijke beperking : Naar een methodiek voor de behandeling van getraumatiseerde kinderen en jongeren met een licht verstandelijke beperking.
Aafke Seebregts; Cristel Elias (Lid Lectoraat); Gepke Bouma; Petra Swennenhuis
SLB We doen er wat mee : eindrapportage van een praktijkgericht onderzoek bij twee Fontys hogescholen naar Studieloopbaan begeleiding (SLB) vanuit het perspectief van studenten, SLB-docenten en SLB-professionals,
Drs. T.J. Admiraal-Hilgeman (Docent)
Kaderdocument Ervaringsdeskundigheid
Drs. David Hidajattoellah; Drs. Jean Knooren; Dr. Harrie van Haaster (Lid Lectoraat); Jean-Pierre Wilken
Vakmanschap en meesterschap op kleine schaal
Dr. Frank Crasborn (Lector)
Afstemming en samenwerking in aanbod van voor,-tussen- en naschoolse activiteiten
drs Judith Arts (Docent); dr Yolanda te Poel (Lector)
Burgerschap
Dr Hans Schuman (Lector); Dr Nicolien Montessori
Evaluatierapport Competentie-examen 3. Onderzoek naar de kwaliteit van het competentie-examen in de perceptie van studenten. Fontys Hogeschool Toegepaste Natuurwetenschappen/Applied Science.
Michel Cober; Mart van Dinther (Docent)
De MaS op weg naar een succesvolle organisatie. Een onderzoek naar organisatorische succes- en faalfactoren
drs Martje Heijnen (Lid Lectoraat); dr Yolanda te Poel (Lector); Yolanda Brouns (Lid Lectoraat)
Schrijfwijzer: regels en tips bij het maken van verslagen voor onderzoeksopdrachten tijdens de bacheloropleiding
PhD Eveline Wouters (Lector)