Analoog of expliciet? : Welke leermethode werkt het best om een leerling te motiveren voor de LO-les?
Haver, Julia (Student); Schaper, Niek
Perifeer parenterale voeding in het GHZ
Gouwerok, Amber (Student); Kooistra, Kim (Student); van der Werf, Miriam
De relatie tussen de energie- en eiwitinname en de verandering van de vet- en spiermassa bij marathonschaatsers in aanloop naar het wedstrijdseizoen
Brouwer, Michelle (Student); van Vliet, Marion (Student); van Rijmenam, Mariette; Memelink, Robert
Wat is de invloed van hormoontherapie bij borstkanker op het gewichtsverloop van volwassen vrouwen (>18 jaar) en hoe is dit te beïnvloeden met voeding (en beweging)?
Hooiveld, Isabelle (Student); Urlings, Suzy (Student); van der Werf, Miriam
Herzien van voorlichtingsmateriaal over (risico op) ondervoeding in ziekenhuis Gelderse Vallei
Hagenaar, Kristen (Student); Visser, Frédérique (Student); Tieland, Michael
Een plantaardig voedingspatroon bij hormonale klachten bij vrouwen. Een onderzoek naar de invloed van een plantaardig voedingspatroon op hormonale klachten bij vrouwen
Pietryga, Paula (Student); Bronts, Esmee (Student); Tack , Kirsten; Boersema, Mariëtte
De vier pijlers van het CIOS in onderwijs en op stage : Samenwerken, organiseren, eigen ontwikkeling en lesgeven
van der Hoorn, Sander (Student); Bax, Hilde; Schaper, Niek
Presteren leerlingen van de sporthighschool beter in hun schoolresultaten in vergelijking met leerlingen die het reguliere lesprogramma volgen?
Schoenaker, Tessa (Student); Kalisvaart, Youri
Move breaks
Verhaak, Jasper (Student); L'abee, Dayenne; Schaper, Niek
Holiday Parks : een weg naar het onbekende
Pierneef, Dennis (Student); Luitzen, Jan; Pennekamp, Nils