When and how do peers stimulate engaging in desirable difficulties
Dekker, Izaak (Lectoraat Didactiek Van De Bètavakken); Koerhuis-Pasanisi, Marie-José (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Koek, Martijn (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Advancing the Decarbonization of the Construction Sector: Lifecycle Quality and Performance Assurance of Nearly Zero-Energy Buildings
Emanuele Piaia (Onderzoeker); Beatrice Turillazzi (Onderzoeker); Roberto Di Giulio (Onderzoeker); Rizal Sebastian (Onderzoeker)
INDCOR White Paper (2) Interactive Narrative Design for Representing Complexity
Perkis, Andrew; Bellini, Mattia; Nisi, Valentina; Reyes, Maria Cecilia; Sylla, Cristina; Santa, Mijalche; Zaluczkowska, Anna; Irshad, Shafaq; Bakk, Ágnes; Barnabé, Fanny; Barnard, Daniel; Boukhelifa, Nadia; Sørdal Klungre, Øyvind; Koenitz, Hartmut; Lombardo, Vincenzo; Palosaari Elahdhari, Mirjam; Prandi, Catia; Rettberg, Scott; Serbanescu, Anca; Sousa, Sonia; Stefaneas, Petros; Vosmeer, Mirjam (Lectoraat Civic Interaction Design); Wardaszko, Marcin
Identifying factors that influence electric vehicle charging station performance in expanding networks
Wolbertus, Rick (Lectoraat Energie En Innovatie)
Muzikaal op 1001 manieren
van Beilen, Corinne (Kunsteducatie)
Kansrijke entree: passende begeleiding van Entree-studenten en effectieve samenwerking tussen hun begeleiders
D.A. van Dijk; R. Keijzer; S.M. Lohman; P.H.J. van der Aa
Wat is er aan de hand met ons energiesysteem?
van der Laan, Marten
HanzeEHR
de Klerk, Sophie; Groenboom, Rix; Bot, Christina
Voorwaarts ontwerpen, achterwaarts plannen
de Zwart, Bart
BDB-workshop Begeleid Leren voor studenten met psychische problemen
Hofstra, Jacomijn; van der Velde, Jorien