GIPZ: Gezamenlijke Inspanning Politie en Zorg
Lianne Kleijer-Kool (Onderzoeker); Lisette Bitter (Onderzoeker); Andrea Donker (Lector)
Benutting van kennis uit onderzoek bevorderen in het onderwijs: hoe doe je dat?
Carlos van Kan (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Merel Wolf (Onderzoeker); Marloes de Lange (Onderzoeker)
Benutting van kennis uit onderzoek bevorderen in het onderwijs: hoe doen practoraten dat?
Carlos van Kan (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Merel Wolf (Onderzoeker); Marloes de Lange (Onderzoeker)
Wat werkt als je samenwerkt- deel 2
Hanneke Tuithof (Onderzoeker); Jefta Bego (Onderzoeker)
De stand van zaken rondom gecijferdheid in Nederlandse bibliotheken
Annemarie Groot (Onderzoeker); Rosa Alberto (Onderzoeker)
Meertalige leerlingen ondersteunen in het leesonderwijs
Eveline Wouters (Onderzoeker); Marian van Popta (Onderzoeker); Suzanne Dekker (Onderzoeker); Jantien Smit (Lector)
Empty Farm to Fill. Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
Schema-Focused Working Methods for Arts and Body-Based Therapies
Suzanne Haeyen (Lector)
Eerst een thuis in regio Utrecht
Dorieke Wewerinke (Onderzoeker); Maarten Davelaar (Onderzoeker); Dieke van Ewijk (Onderzoeker); Aly Gruppen (Onderzoeker); Lia van Doorn (Lector)
De maatschappelijke kosten van schuldenproblematiek
Nadja Jungmann (Lector); Rosanne Oomkens (Onderzoeker); Paul Vroonhof (Onderzoeker); Marijke Beulen (Onderzoeker); John Boog (Onderzoeker); Cora van Horssen (Onderzoeker)