De kloof tussen school en praktijk dichten
Jantje Timmerman (Onderzoeker); Kathinka van Doesum (Onderzoeker)
Samenwerken en leren in fieldlabs volgens de Urban Innovation aanpak
Ingrid Bakker (Associate Lector); Els Beukers (Associate Lector); Carina (CGM) Peek (Lid Lectoraat); Ferry Boschman (Lid Lectoraat); Guido Winckels (Lid Lectoraat); Evert-Jan Velzing (Lector)
Geen onderwijs zonder visie op AI
Pierre Gorissen; Bram Enning
Zo dus niet
Pierre Gorissen; Esther van der Stappen
Investeer in docentprofessionalisering en AI: Interview met Kim Schildkamp en Pierre Gorissen
Pierre Gorissen; Bram Enning
Accountability for human rights violations by UN peacekeepers: a legal and theoretical perspective
Steven van de Put (Phd)
Plot Work as an Artistic Praxis in Today’s Cityscapes
de Vries, Patricia
Een hoopvolle toekomst. Hoe dan? [inaugurele rede]
José Middendorp (Lector)
Digitale weerbaarheid van mens en organisatie
Jurjen Jansen