Intro to the special issue Research on L1 grammar in schooling
Jimmy van Rijt (Docent)
Iedereen aan zet!
Steven Vos; Dennis Arts
Kan een sociale robot je minder eenzaam maken?
Sandra Bedaf (Onderzoeker)
Regie, erkenning en ontmoeting als basis
Bob Koster (Lector); Miranda Snoeren (Lector); Mieke van Dijk (Onderzoeker); Bram Gootjes (Onderzoeker); Johan van Herk (Onderzoeker); Bert van Leeuwen (Onderzoeker); Judith Stappers (Onderzoeker)
‘What do you mean by ethical compass?’
Lieke van Stekelenburg (Docent); Chris Smerecnik (Docent); Wouter Sanderse; Doret J. de Ruyter
Robots in het onderwijs
Michel Starreveld (Onderzoeker); Janienke Sturm (Lector); Mariëlle Rosendaal (Onderzoeker)
Runner’s perceptions of reasons to quit running
Daphne Menheere; Mark Janssen; Mathias Funk; Erik van der Spek; Carine Lallemand; Steven Vos (Lector)
Effects of the KEIGAAF intervention on the BMI z-score and energy balance-related behaviors of primary school-aged children
Sacha Verjans-Janssen; Sanne Gerards; Stef Kremers; Steven Vos (Lector); Maria Jansen; Dave van Kann
How do runners experience personalization of their training scheme
Mark Janssen; Jos Goudsmit; Coen Lauwerijssen; Aarnout Brombacher; Carine Lallemand; Steven Vos
Syntactic predictors for text quality in Dutch upper‐secondary school students’ L1 argumentative writing
Jimmy van Rijt (Docent); Sven De Maeyer