Het onderwijsonderzoek zelf is aan verbetering toe.
Dr. Isabelle Diepstraten; Prof. Dr. Rob Martens
Playful Identity
M.M. Bekker; B.A.M. Schouten (Lector); M. Deen (Lid Lectoraat)
Hoe goed ken je jezelf?
dr Desirée Joosten-ten Brinke (Lector); dr Saskia M.P. Blom (Docent)
Winkeldiefstalpreventie: een gedragsbenadering
dr Jeske Nederstigt (Docent)
Preparing teachers to teach robotics in primary schools
Lou A.M.P. Slangen (Docent); J. van Keulen (Lector); Koeno Gravemeijer
Transrelationele Netwerken: van een Structuralistisch naar een Post-Structuralistisch perspectief
Alda Alagic; Luuk Boelens
Dialogical Theories at the Boundary
Dr. Theo Niessen; Dr. Sanne Akkerman (Lid Lectoraat)
Conclusie: waar staan we nu?
Prof. Dr. Rob Martens; Prof. Dr. Jos Claessen; Dr. Isabelle Diepstraten; Prof. Dr. Sjef Stijnen; Dr. Hartger Wassink
The three names
Bas Jongenelen (Docent)
The Netherlands: bits of accountability in a sea of freedom
Huub Evers (Lector); Harmen Groenhart (Lid Lectoraat)