De triade en de reflectief onderzoekende houding in de Master SEN.
drs Hans van Huijgevoort (Docent); dr Jacqueline van Swet (Lector)
Leraar op leerpleinen
Piet Noordzij (Lid Lectoraat)
De Korte Interventie Methode KIM
dr Petra Swennenhuis (Lid Lectoraat)
De rol van leidinggevenden bij praktijkonderzoek in onderwijs en opleiding
Dr. Sanneke Bolhuis (Lector); Dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Domotica bij ouderen met dementie
Nienke Nijhof; Joost van Hoof (Docent); Julia E.W.C. van Gemert-Pijnen; Marco M. Blom
Domotica en ouderenzorg.
Joost van Hoof (Docent)
praktijkonderzoek in de lerarenopleiding: voorbereiding op later?
dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Over de keerzijde van het benutten van het netwerk van GGZ-clienten
Hanneke Claassens (Docent); Martijn van Lanen (Docent)
Zijn leraren bereid om te leren? De leervitaliteitsindex als monitor
Janneke Hooijer; John Gerrichhauzen; Rob Martens; Isabelle Diepstraten (Docent)
Intercultural park design
Marc Glaudemans (Lector); Beatriz Ramo (Lid Lectoraat); Phil Wood; Olexandr Butsenko