Traumabehandeling bij kinderen met een licht verstandelijke beperking : Naar een methodiek voor de behandeling van getraumatiseerde kinderen en jongeren met een licht verstandelijke beperking.
Aafke Seebregts; Cristel Elias (Lid Lectoraat); Gepke Bouma; Petra Swennenhuis
Informationsgewinnung aus Optionspreisen-Eine empirische Analyse des US-Dollar/Euro-Wechselkurses
Dr. Nicole van de Locht (Docent)
SLB We doen er wat mee : eindrapportage van een praktijkgericht onderzoek bij twee Fontys hogescholen naar Studieloopbaan begeleiding (SLB) vanuit het perspectief van studenten, SLB-docenten en SLB-professionals,
Drs. T.J. Admiraal-Hilgeman (Docent)
Certificering, accreditatie en de professional
Dr. Everard van Kemenade
Loopbaanontwikkeling als middel om competent te leren omgaan met organisatieontwikkeling in het onderwijs : praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek naar de bruikbaarheid van loopbaanmethodieken voor Human Resource Management
T.J. Admiraal-Hilgeman (Docent)
De E-kubus Een analysemodel voor curricula
dr. Boudewijn Raessens (Docent)
Kaderdocument Ervaringsdeskundigheid
Drs. David Hidajattoellah; Drs. Jean Knooren; Dr. Harrie van Haaster (Lid Lectoraat); Jean-Pierre Wilken
Cluttering identified: differential diagnostics between cluttering, stuttering and speech impairment related to learning difficulties
Dr. Yvonne van Zaalen (Lid Lectoraat)
Vakmanschap en meesterschap op kleine schaal
Dr. Frank Crasborn (Lector)
Afstemming en samenwerking in aanbod van voor,-tussen- en naschoolse activiteiten
drs Judith Arts (Docent); dr Yolanda te Poel (Lector)