Building from the Bottom Up
Laura Stevens (Onderzoeker)
‘Sweet Acid’ An Interpretative Phenomenological Analysis of Students’ Navigating Regenerative Higher Education
Bas van den Berg (Onderzoeker); K.A. (Kim) Poldner (Lector); E. (Ellen) Sjoer (Lector)
Practises, Drivers and Barriers of an Emerging Regenerative Higher Education in The Netherlands
Bas van den Berg (Onderzoeker); K.A. (Kim) Poldner (Lector); E. (Ellen) Sjoer (Lector)
We moeten cybercrime demystificeren
E.R. (Rutger) Leukfeldt (Lector)
Population differences in completeness and reliability of Dutch COVID-19 registry data
Babette van Deursen (Onderzoeker); Ester de Jonge (Lid Lectoraat)
Populatieverschillen in de volledigheid en betrouwbaarheid van COVID-19-registratiedata
Babette van Deursen (Onderzoeker); Ester de Jonge (Lid Lectoraat)
Gemeente kan burgers ondersteunen bij online veiligheid
M.E.M. (Marcel) Spruit (Lector); Céline Kreffer (Lid Lectoraat)
Weerbaar tegen phishing: een verkenning van de onderliggende factoren bij zelfbescherming tegen phishing onder jongeren, ouderen en mkb’ers
Susanne van 't Hoff-de Goede (Lid Lectoraat); Luuk Bekkers (Lid Lectoraat); Ellen Misana-ter Huurne (Onderzoeker); Ynze van Houten (Onderzoeker); E.R. (Rutger) Leukfeldt (Lector); Remco Spithoven (Onderzoeker)
Virtueel begeleiden van ervaringsleren
Fer van den Boomen (Lid Lectoraat); Annette Perino (Docent); Jetty de Groot (Docent)
Verandering als performance art
J.C. (Jacco) van Uden (Lector); Mieke Moor; Ton Bruining