The course of physical functioning in the first two years after stroke depends on peoples' individual movement behavior patterns
Roderick Wondergem (Onderzoeker); Martijn Pisters (Lector); Eveline J.M. (Lector); Rob A. de Bie; Cindy Veenhof; Johanna M.A. Visser-Meily
Exploring feedback and instruction modalities using low fidelity prototypes for running
Jos Goudsmit; Steven Vos
Advancing digital behavior change interventions by exploring a calendar-based suggestion system
Ida Damen; Roy van den Heuvel; Rens Brankaert; Steven Vos
Formatief handelen met rubrics
Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland
Internationaal advies over beoordelen bij lichamelijke opvoeding
Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland
Through students’ eyes
Gwen Weeldenburg; Lars Borghouts; Menno Slingerland; Steven Vos
Web-lecture Spelconcept Spelinzicht
Gwen Weeldenburg
Ventilation and air cleaning to limit aerosol particle concentrations in a gym during the COVID-19 pandemic
Bert Blocken; Thijs van Druenen; Alessio Ricci; Luyang Kang; Twan van Hooff; Peng Qin; Lili Xia; Claudio Alanis Ruiz; Dennis Arts; Jan Diepens; G.A. Maas; Stefanie Gillmeier; Steven Vos; Aarnout Brombacher
Hoe sportverenigingen in coronatijd online het clubgevoel versterken
Tim Bouw (Student); Robin van Gorp (Student)
Stimuleren van schoolse taalvaardigheid bij rekenen
Nanke Dokter (Docent)