Syntactic predictors for text quality in Dutch upper‐secondary school students’ L1 argumentative writing
Jimmy van Rijt (Docent); Sven De Maeyer
Involving parents to help improve children’s energy balance-related behaviours through a school-based intervention
Anke Verhees; Sacha Verjans-Janssen; Dave van Kann; Stef Kremers; Steven Vos (Lector); Sanne Gerards
Investigating Dutch teachers’ beliefs on working with linguistic metaconcepts to improve students' L1 grammatical understanding
Jimmy van Rijt (Docent)
Faciliteren van hybride docenten binnen het VO en MBO
Ellen Koop-Spoor (Onderzoeker); Marian Thunnissen (Lector); Martin Vos (Onderzoeker); Quinta Kools (Lector)
Defining the individual injury profile of recreational runners
Juan Restrepo-Villamizar; Evert Verhagen; Steven Vos (Lector)
Measuring running workload and key points during treadmill running using a custom build ‘nodes’ system
Jos Goudsmit; Stella Lo Giudici; Janine Herweijer; Steven Vos (Lector)
Hoe kan Artificial Intelligence het leerproces van de student bevorderen?
Masha Boosten (Onderzoeker); Ronald Ferket; Marcel Meesters (Onderzoeker); Carlijn Moed (Docent); Bartosz Paszkowski (Onderzoeker); Gerard Schouten (Lector)
Online sporten tijdens de coronacrisis
Nanny Kuijsters-Timmers (Docent)
ICT research methods for machine learning engineering
Petra Heck (Onderzoeker)
'Een virtuele community bij een sportclub, dat kan toch helemaal niet?'
Nanny Kuijsters-Timmers (Docent)