Evaluatierapport Online tools voor de jeugdprofessional - Fase 1
dr. Christa Nieuwboer (Docent)
Het ontwerpen van blended learning binnen Fontys Hogescholen
Danielle Quadakkers (Student)
Standpunt VMBO deel 1, Leerwerkboek.
Jan de Leeuw (Docent)
Stilstaan om vooruit te komen
Lilian Linders (Lector); Dana Feringa (Associate Lector); D.J. ter Avest; Quinta Ansem; Maria van Erp; Lineke Verkooijen; Femmianne Bredewold; Monica Stouten-Hanekamp; Rob Arnoldus (Lid Lectoraat); Chantal van Lieshout; Caroline Lamers; Mariëlle Verhagen (Onderzoeker); Hanneke Claassens (Docent); Ellen Witteveen; Maria Stortelder (Onderzoeker); Dave Kuiper; Floor Peels (Onderzoeker); Joyce Mols (Onderzoeker); Lydia van Dinteren (Onderzoeker)
Geen sportcultuur zonder sportinfrastructuur
Jeroen Scheerder; Steven Vos (Lector)
Praten kan ik niet... maar communiceren wil ik wel!
Yvonne van Zaalen (Docent); Stijn Deckers (Docent)
Becoming a teacher educator: experiences with a special induction programme for beginning teacher educators
MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat); drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); dr Audrey Seezink (Lid Lectoraat)
Leegstand leeft
Bart de Zwart (Onderzoeker); Tara Pijs (Stafmedewerker); Nico Schram (Docent)
Standpunt VMBO, deel 1, docentenboek
Jan de Leeuw (Docent)
Professional development of teacher educators through informal learning
drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); drs Maurice Schols (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat)