Articulation and resonance in relation to timing of palatal closure.
H. Vermeersch; K. van Lierde; E. D'haeseleer; K. Bettens; S. de Ley; G. Galiwango; A. Hodges; Anke Luyten (Docent)
Zin in begrijpend lezen
Monique Lamper (Onderzoeker)
Professionaliseren in feedback door feedback
Lilian Spijkerman (Onderzoeker)
Taal en diversiteit
Dr. Anne Kerkhoff (Lector)
Leren van vreemde talen in een veranderende wereld
Kristi Jauregi Ondarra (Lector)
Toekomstonderzoek in methodisch en organisatorisch perspectief
Patrick van der Duin (Lector)
wat en hoe (willen) ervaren lerarenopleiders leren?
Quinta Kools (Lector); Jurrien Dengerink
Connecting higher education, business and research to develop a future educational ecosystem
R.A. Adboel (Docent); S.R.G. Kawarmala (Docent); I. Verwaal (Docent)
Eliciting mentor and pre-service teachers’ practical knowledge using teacher-tagged classroom situations
Niek Bogert (Docent); Frank Crasborn (Lector); Jan van Bruggen (Lector); Wim M.G. Jochems
Participatory design for (and with) persons with dementia
E.J.M. Wouters (Lector)