NASCAR: the need for speed
Pieter Marechal (Docent); René Foolen (Docent)
De waarde van open en open als waarde
Robert Schuwer (Lector); Ben Janssen
Van open content via open pedagogy naar open onderwijs
Robert Schuwer (Lector); M. van Arendonk; M. Ouwehand; N. vd Woert
Of two contrasting philosophies that underpin openness in education and what that entails
Robert Schuwer (Lector); Peter B. Sloep
Digitale badges en microcredentialing
J. van Hees; Robert Schuwer (Lector); J. de Werk
Nieuw logo voor Juventus: gewaagde keuze of logische zet?
Pieter Marcehal (Docent); René Foolen (Docent)
Standpunt voor Havo/VWO, deel 2, Leerwerkboek
Jan de Leeuw (Lid Lectoraat)
Wat kunnen we nu met de Coopertest ?
Lars Borghouts (Lid Lectoraat); Bart Raijmakers (Lid Lectoraat)
Cijfers en motivatie van leerlingen in de gymles
Christa Krijgsman; Lars Borghouts; Jan van Tartwijk; Tim Mainhard; Leen Haerens
Barometer van de sportclubs in Vlaanderen. Het Vlaamse Sportclub Panel 3.0 (VSP3.0) deel 2
Elien Claes; Jeroen Scheerder; Jeroen Meganck; Hanne Vandermeerschen; Steven Vos (Lector); Jan Seghers