Van open content via open pedagogy naar open onderwijs
Robert Schuwer (Lector); M. van Arendonk; M. Ouwehand; N. vd Woert
Of two contrasting philosophies that underpin openness in education and what that entails
Robert Schuwer (Lector); Peter B. Sloep
Digitale badges en microcredentialing
J. van Hees; Robert Schuwer (Lector); J. de Werk
MOOCs at Fontys University of Applied Sciences
F. de Vries (Stafmedewerker); Robert Schuwer (Lector)
OER and MOOCs in the Netherlands: current state of affairs
Robert Schuwer (Lector); Ben Janssen (Lid Lectoraat); Tom Langhorst (Lid Lectoraat)
Nieuw logo voor Juventus: gewaagde keuze of logische zet?
Pieter Marcehal (Docent); René Foolen (Docent)
Wat kunnen we nu met de Coopertest ?
Lars Borghouts (Lid Lectoraat); Bart Raijmakers (Lid Lectoraat)
Cijfers en motivatie van leerlingen in de gymles
Christa Krijgsman; Lars Borghouts; Jan van Tartwijk; Tim Mainhard; Leen Haerens
Posten, liken, delen? Motivatie van leden voor aanwezigheid op sociaalnetwerksites van de sportvereniging
Nanny Kuijsters-Timmers (Onderzoeker)
Preventie van overbelastingsblessures bij wielrenners
Martin van Dijk (Lid Lectoraat); M Tielen