Certificering, accreditatie en de professional
Dr. Everard van Kemenade
Loopbaanontwikkeling als middel om competent te leren omgaan met organisatieontwikkeling in het onderwijs : praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek naar de bruikbaarheid van loopbaanmethodieken voor Human Resource Management
T.J. Admiraal-Hilgeman (Docent)
De E-kubus Een analysemodel voor curricula
dr. Boudewijn Raessens (Docent)
Kaderdocument Ervaringsdeskundigheid
Drs. David Hidajattoellah; Drs. Jean Knooren; Dr. Harrie van Haaster (Lid Lectoraat); Jean-Pierre Wilken
Testing Teacher Knowledge for Technology Teachingin Primary Schools
Ellen Johanna Rohaan
Traumabehandeling bij kinderen met een licht verstandelijke beperking : Naar een methodiek voor de behandeling van getraumatiseerde kinderen en jongeren met een licht verstandelijke beperking.
Aafke Seebregts; Cristel Elias (Lid Lectoraat); Gepke Bouma; Petra Swennenhuis
Informationsgewinnung aus Optionspreisen-Eine empirische Analyse des US-Dollar/Euro-Wechselkurses
Dr. Nicole van de Locht (Docent)
SLB We doen er wat mee : eindrapportage van een praktijkgericht onderzoek bij twee Fontys hogescholen naar Studieloopbaan begeleiding (SLB) vanuit het perspectief van studenten, SLB-docenten en SLB-professionals,
Drs. T.J. Admiraal-Hilgeman (Docent)
Burgerschap
Dr Hans Schuman (Lector); Dr Nicolien Montessori