Critical policy discourse analysis
Nicolien Montesano Montessori (Onderzoeker)
Introducing density histograms to grades 10 and 12 students
Lonneke Boels (Onderzoeker); Anna Shvarts (Onderzoeker)
Inclusief onderwijs voor nieuwkomers
Ria Goedhart (Onderzoeker); Marian van Popta (Onderzoeker)
Changing roles in interdisciplinary Research-through-Design
Berit Godfroij (Onderzoeker); Remko van der Lugt (Lector); Sebastiaan Peek (Onderzoeker); Rens Brankaert (Onderzoeker)
What challenges are holding us back from adopting learning analytics?
Justian Knobbout (Onderzoeker); Thomas van Teylingen (Onderzoeker)
Making in informal and formal settings
Gerald van Dijk (Onderzoeker); Elwin Savelsbergh (Lector)
Holistisch beoordelen van leeruitkomsten binnen principes van programmatisch toetsen
Bas Agricola (Onderzoeker)
Ontwerpkeuzes voor programmatisch toetsen
Liesbeth Baartman (Lector); Bas Agricola (Onderzoeker)
Werken aan feedback geletterdheid binnen principes van programmatisch toetsen
Bas Agricola (Onderzoeker)
Naar een nieuwe balans in toetsfuncties
Bas Agricola (Onderzoeker); Marlies de Vos (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Lector); Tamara van Schilt-Mol (Onderzoeker)