De kloof tussen school en praktijk dichten
Jantje Timmerman (Onderzoeker); Kathinka van Doesum (Onderzoeker)
Samen de puzzel leggen : leren en veranderen door middel van actieleren
Renate Werkman (Lid Lectoraat); Charlotte Vissenberg (Associate Lector)
Samenwerken en leren in fieldlabs volgens de Urban Innovation aanpak
Ingrid Bakker (Associate Lector); Els Beukers (Associate Lector); Carina (CGM) Peek (Lid Lectoraat); Ferry Boschman (Lid Lectoraat); Guido Winckels (Lid Lectoraat); Evert-Jan Velzing (Lector)
Goed verpakt
Sunter, D.; Zuidberg, A.F. (Lector); Oskam, I.; Poldner, K.; Colenbrander, W.; Hanhues, A.
De Rol van Banken
Nahied Rezwani (Onderzoeker); Luc Salemans (Onderzoeker); J. (Hans) Bossert (Lector)
Behavioural Indicators for Teaching and Learning with Technology in Higher Education
Manon van Zanten; Marijke Kral; Dana Uerz; Pieter van Rooij; Hilde Cuppen; Pierre Gorissen
Competentieset spelend leren en ontdekken met digitale middelen en stimuleren van ict-geletterdheid in de kinderopvang
Madeleine Hulsen; Dana Uerz; Manon van Zanten; Marijke Kral; Anne Horvers
Geen onderwijs zonder visie op AI
Pierre Gorissen; Bram Enning
Zo dus niet
Pierre Gorissen; Esther van der Stappen
Investeer in docentprofessionalisering en AI: Interview met Kim Schildkamp en Pierre Gorissen
Pierre Gorissen; Bram Enning