Vrouwen zonder officieel eigen inkomen : hoe hard moet ik mijn geluid zetten om gehoord te worden?
Sjiera de Vries (Lid Lectoraat); Kim Molenaar (Lid Lectoraat); Aljona Wertheim (Lid Lectoraat)
Het optimaliseren van onderwijs aan leerlingen met auditieve en/of communicatieve beperkingen
Kyra Meutstege (Onderzoeker); Laura te Molder (Onderzoeker); Trynke Keuning (Associate Lector); Marieke van Geel (Onderzoeker)
Financiële dienstverlening; toen, nu en straks
van Dam, Rosine (Lectoraat Armoede Interventies); Desain, Lisette (Lectoraat Armoede Interventies); Custers, Anna (Lectoraat Armoede Interventies)
Een onzichtbare generatie op de arbeidsmarkt? Verantwoordingsrapportage
Machteld de Jong (Lector); Henk Steenhuis (Onderzoeker)
Onderzoeksrapport Laila el Hafidi
Laila el Hafidi (Student)
Onderzoek ervaren discriminatie in het (semi)publieke domein
Iris Andriessen (Lector)
Wetenschap op blote voeten
Ploeg, J. van der (Lector)
Gebiedsgericht Werken op basis van de Transitiebloem-aanpak
Patrick Huntjens (Lector); Maurice Herkrath (Onderzoeker); Dymphie Brouwer (Onderzoeker)
Ik wil eigenlijk gewoon waardering
Arno Kierkels (Lid Lectoraat); Maja Rocak (Lector)
Zoek elkaar op en ga samen aan de slag: theorieën, inspirerende voorbeelden en aandachtspunten over participatie van jongeren met een chronische aandoening in beleid, projecten en initiatieven van gemeenten
H.J.M. van Heijningen-Tousain; J.N.T. Sattoe; M. Cardol