Motivatie van leerlingen
Lars Borghouts; Menno Slingerland; Gwen Weeldenburg; Leen Haerens
Motiverend beoordelen binnen de lessen spel
Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland; Lars Borghouts
Het begin van iets groots
dr. Christa Nieuwboer (Lector)
Erkennen van een MOOC: een statusoverzicht
Robert Schuwer (Lector)
Chatten in de jeugdzorg
dr. Christa Nieuwboer (Docent)
Student teacher self-efficacy and student perceptions of assessment in competence-based education
Dr. Mart van Dinther (Docent); Mien Segers (Begeleider); Filip Dochy (Begeleider)
Een arbeidersbuurt onder de rook van ‘De Sphinx’
Dr. Thijs van Vugt (Docent)
Doelen, lessen en beoordelen: één geheel
Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland; Gertjan van Dokkum
Het ontwerpen van blended learning binnen Fontys Hogescholen
Danielle Quadakkers (Student)
Professional development of teacher educators through informal learning
drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); drs Maurice Schols (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat)