Eliciting mentor and pre-service teachers’ practical knowledge using teacher-tagged classroom situations
Niek Bogert (Docent); Frank Crasborn (Lector); Jan van Bruggen (Lector); Wim M.G. Jochems
Speech characteristics after palatal closure in subjects with isolated clefts: an exploration in Uganda
Anke Luyten (Docent)
Groeien in de beroepsrol als lerarenopleider
Quinta Kools (Lector); Véronique van de Reijt
Participatory design for (and with) persons with dementia
E.J.M. Wouters (Lector)
Field research on cognitive decline and the use of technology by older adults
S.T.M. Peek (Onderzoeker); S. Aarts (Docent); E.J.M. Wouters (Lector)
Bètadidactiek
dr. Rutger van de Sande (Lector)
Semantisch grammaticaonderwijs: een stand van zaken
MEd Jimmy van Rijt (Docent)
Articulation and resonance characteristics in relation to timing of palatal closure.
Anke Luyten (Docent); E. D'haeseleer; K. Bettens; A. Hodges; G. Galiwango; S. de Ley; K. van Lierde; H. Vermeersch
Leraren met karakter
dr. Wouter Sanderse (Lector)
Andere perspectieven
dr. Bob Koster (Lector)