Zin in Zin, levensbeschouwing en ethiek voor de tweede fase, docentenhandleiding.
Jan de Leeuw (Docent)
Praktijkonderzoek als professionele leerstrategie in onderwijs en opleiding
Sanneke Bolhuis (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector); Ilona Mathijsen (Lid Lectoraat); Karen Krol
Telehomecare in The Netherlands: Value-based analysis for full implementation.
J.I. Dijkstra; H.S.M. Kort; Joost van Hoof (Docent)
Berkenstruif
Bas Jongenelen (Docent)
Bouwkundige en installatietechnische randvoorwaarden bij zorgdomotica
Wim Zeiler; Joost van Hoof (Docent); Rob van Bergen
Praktijkgericht onderzoek in de paramedische zorg
Eveline Wouters (Lector); Yvonne van Zaalen (Lid Lectoraat)
Zorgdomotica
EJM Wouters (Lector); J van Hoof (Lid Lectoraat)
Deel 4 Randvoorwaarden.
Joost van Hoof (Docent)
A design-based appraoch to introducing student teachers in conducting and using research
dr. Wietse Petrus Wilhelmus Jacobus van der Linden (Docent)
De zorgkracht van sociale netwerken
Jan Steyaert (Lector); Rick Kwekkeboom (Lector)