wat en hoe (willen) ervaren lerarenopleiders leren?
Quinta Kools (Lector); Jurrien Dengerink
Connecting higher education, business and research to develop a future educational ecosystem
R.A. Adboel (Docent); S.R.G. Kawarmala (Docent); I. Verwaal (Docent)
Eliciting mentor and pre-service teachers’ practical knowledge using teacher-tagged classroom situations
Niek Bogert (Docent); Frank Crasborn (Lector); Jan van Bruggen (Lector); Wim M.G. Jochems
Werkenderwijs professionaliseren. Inzichten uit het lectoraat ‘professionaliteit van de beroepsgroep leraren en lerarenopleiders
Quinta Kools (Lector)
Groeien in de beroepsrol als lerarenopleider
Quinta Kools (Lector); Véronique van de Reijt
The Unanswered Question of Musical Meaning.
Tom Langhorst (Docent)
Bewegen in het verpleeghuis
Sofie Moresi (Lid Lectoraat); Steven Vos (Lector)
Speech characteristics after palatal closure in subjects with isolated clefts: an exploration in Uganda
Anke Luyten (Docent)
Training mentor teachers for effective supervision: the impact of the SMART programme
Dr. Paul Hennissen (Lector); Dr. Frank Crasborn (Lector)
Participatory design for (and with) persons with dementia
E.J.M. Wouters (Lector)