STAMPP
Petra Pruntel; Hans Doodkorte
How do students perceive the different types of collaboration between general teacher, special education teachers and teaching assistants in an inclusive classroom?
Kaike Johanna Pauschert; Troy Regis; Grada Okken
How can the IB-PYP Learner Profile be applied to create a subject-specific approach for Physical Education?
Lena Boßmann (Student); Natalie Shaw; Marcel Haagsma (Docent)
What teaching methods do teachers use to support learning in gender-segregated classrooms?
Cheyenne Fernandez Cano; Marcel Haagsma; Vanessa Armstrong
Challenging Parental Behaviour in School
Isabel Drexel; Harry Vissinga; Douwe Jan Douwes
DaVinci
Yvonne Soepboer; Liesbeth de Boer
Spel als leermiddel.
Britt van der Veldt (Student); Hennie Annema (Docent)
De methode ‘reminiscentie’ in beeldende therapie. Een fotocollage maken als bijdrage aan de kwaliteit van leven bij een cliënt met frontotemporale dementie in een vergevorderd stadium
Ramona Hartholt; Celine Schweizer
“How does the use of different teaching strategies for English as an additional language affect the students’ written proficiency in a Y3 class at a German-bilingual primary school?”
Lisa Wonnemann; Marcel Haagsma; Vanessa Armstrong
Notes on Nursing 2.0
C.J.M. (Margreet) van der van der Cingel