Certificering, accreditatie en de professional
Dr. Everard van Kemenade
Loopbaanontwikkeling als middel om competent te leren omgaan met organisatieontwikkeling in het onderwijs : praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek naar de bruikbaarheid van loopbaanmethodieken voor Human Resource Management
T.J. Admiraal-Hilgeman (Docent)
De E-kubus Een analysemodel voor curricula
dr. Boudewijn Raessens (Docent)
Kaderdocument Ervaringsdeskundigheid
Drs. David Hidajattoellah; Drs. Jean Knooren; Dr. Harrie van Haaster (Lid Lectoraat); Jean-Pierre Wilken
Cluttering identified: differential diagnostics between cluttering, stuttering and speech impairment related to learning difficulties
Dr. Yvonne van Zaalen (Lid Lectoraat)
Vakmanschap en meesterschap op kleine schaal
Dr. Frank Crasborn (Lector)
Afstemming en samenwerking in aanbod van voor,-tussen- en naschoolse activiteiten
drs Judith Arts (Docent); dr Yolanda te Poel (Lector)
Burgerschap
Dr Hans Schuman (Lector); Dr Nicolien Montessori
Evaluatierapport Competentie-examen 3. Onderzoek naar de kwaliteit van het competentie-examen in de perceptie van studenten. Fontys Hogeschool Toegepaste Natuurwetenschappen/Applied Science.
Michel Cober; Mart van Dinther (Docent)
De MaS op weg naar een succesvolle organisatie. Een onderzoek naar organisatorische succes- en faalfactoren
drs Martje Heijnen (Lid Lectoraat); dr Yolanda te Poel (Lector); Yolanda Brouns (Lid Lectoraat)