How teacher education institutions cope with challenges of teaching and learning in the digital age.
Nanda van der Stap; Jeroen Bottema; Maurice Schols; Bas Bakker; Hans van Bergen; Jan-Willem Doornenbal; Joke Voogt; Anna Tomson; Michael Nieweg
Articulation and resonance in relation to timing of palatal closure.
H. Vermeersch; K. van Lierde; E. D'haeseleer; K. Bettens; S. de Ley; G. Galiwango; A. Hodges; Anke Luyten (Docent)
Trendrapport Open Education 2014
Nicolai van der Woert (Stafmedewerker); Ria Jacobi (Stafmedewerker); Hester Jelgerhuis
Een leven lang sportief en gezond
Liesbeth Jans; Steven Vos (Lector)
Pakt het PAC je?
Maaike Salden-Crolla; Sofie Moresi
wat en hoe (willen) ervaren lerarenopleiders leren?
Quinta Kools (Lector); Jurrien Dengerink
Connecting higher education, business and research to develop a future educational ecosystem
R.A. Adboel (Docent); S.R.G. Kawarmala (Docent); I. Verwaal (Docent)
Eliciting mentor and pre-service teachers’ practical knowledge using teacher-tagged classroom situations
Niek Bogert (Docent); Frank Crasborn (Lector); Jan van Bruggen (Lector); Wim M.G. Jochems
Geen loopcultuur zonder lichte loopinfrastructuur?
Jeroen Scheerder; Julie Borgers; Bart Vanreusel; Steven Vos (Lector)
Sportdiensten in beeld
Jeroen Scheerder; Steven Vos (Lector); Hanne Vandermeerschen; Marjolein van Poppel