Kaderdocument Ervaringsdeskundigheid
Drs. David Hidajattoellah; Drs. Jean Knooren; Dr. Harrie van Haaster (Lid Lectoraat); Jean-Pierre Wilken
Traumabehandeling bij kinderen met een licht verstandelijke beperking : Naar een methodiek voor de behandeling van getraumatiseerde kinderen en jongeren met een licht verstandelijke beperking.
Aafke Seebregts; Cristel Elias (Lid Lectoraat); Gepke Bouma; Petra Swennenhuis
SLB We doen er wat mee : eindrapportage van een praktijkgericht onderzoek bij twee Fontys hogescholen naar Studieloopbaan begeleiding (SLB) vanuit het perspectief van studenten, SLB-docenten en SLB-professionals,
Drs. T.J. Admiraal-Hilgeman (Docent)
Burgerschap
Dr Hans Schuman (Lector); Dr Nicolien Montessori
Evaluatierapport Competentie-examen 3. Onderzoek naar de kwaliteit van het competentie-examen in de perceptie van studenten. Fontys Hogeschool Toegepaste Natuurwetenschappen/Applied Science.
Michel Cober; Mart van Dinther (Docent)
De MaS op weg naar een succesvolle organisatie. Een onderzoek naar organisatorische succes- en faalfactoren
drs Martje Heijnen (Lid Lectoraat); dr Yolanda te Poel (Lector); Yolanda Brouns (Lid Lectoraat)
Schrijfwijzer: regels en tips bij het maken van verslagen voor onderzoeksopdrachten tijdens de bacheloropleiding
PhD Eveline Wouters (Lector)
Zwanger van empowerment
Prof.dr. Tine Van Regenmortel (Lector)
Radicale waarden
Dr. Peter van Zilfhout (Lector)
Concretisering eVisie
Ton Marée (Stafmedewerker); André Hendriksen; Desirée van den Bergh (Stafmedewerker)