Module Bonaire
Bart Wagemakers (Onderzoeker)
Onderwijsprofessionals versterken hun handelen door samen leren en ontwikkelen
Elsemarijn Ippel (Onderzoeker); Mees Kok (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker); Angela de Jong (Onderzoeker)
Werken in teams om expertise optimaal te benutten
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Mieke Koeslag-Kreunen (Lector); Anneke Offereins (Onderzoeker)
Leren en ontwikkelen in de schoolorganisatie vanuit wat lerenden nodig hebben
Maaike Koopman (Onderzoeker); Saskia Brokamp (Onderzoeker); Bibi Van Wolput (Onderzoeker)
Over de relatie tussen eergerelateerd en seksueel geweld
Janine Janssen (Lector); Hans Bentvelzen (Onderzoeker)
A practice-based approach for businesses and their CEOs to become regenerative
Eric M.H. COORENS (Onderzoeker)
Bean me up! De kracht van de veldboon!
Marieke Rijsbergen; Albert Wiglema; Erwin Suvaal; Charlotte Bruijn; Luci van Engelen; Shamisa Debroey; Roel Venderbosch; Herman Roozen; Ype Driessen; Mars Gremmen; Maaike Hartjes; Mark van Herpen; Ciska Pouw; Wendy Weeland; Feike van der Leij (Lector)
Eco-sociale praktijken: tien portretten
Richard de Brabander (Lector)
Poster Student peercoaching
Sarah Uitman (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker); Ruben van Esch (Onderzoeker)
Student als (Inhoudelijke) Partner
Marieke Slootman (Onderzoeker); Senay Cemek (Onderzoeker); Birol Ona (Onderzoeker); Machteld de Jong (Lector)