De leerzaamheid van de virtuele leeromgeving
P.J. Teune (Lector)
Literatuurrapport studiestakers en switchers: Opstap naar een uitvalmonitor bij Fontys Hogescholen
J.A.M. Lansbergen
Multiprofessioneel samenwerken in de gezondheidszorg
dr. Sanneke Bolhuis (Lector)
Ruimte voor tieners
Schrotenboer; Dr. Y.M. te Poel (Lector); van Leeuwen; Bosdriesz; E. Hallensleben; Drs. J. Heemskerk; Dr. J.L. Hazekamp; Mariëtte H.A. Crasborn; Prof. dr. Plantenga; Z. Arslan
Rapport Onderzoek activiteiten in het kader van Loopbaanoriëntatie en -begeleiding (LOB) van Fontys Hogescholen, Hanze Hogeschool, Saxion Hogeschool IJselland en Van Hall Instituut
Dr Jan Reinartz; Cyrille A.C. Van Bragt
HBO-bachelorniveau gemeten: onderzoeksverslag Fontys Hogeschool Sociaal Pedagogische Hulpverlening
A.W.E.A. Bakx (Lector); P.C.H.M. van Dijk (Docent); Ivonne Heijmen-Versteegen (Docent); H. Palings
HBO-bachelorniveau gemeten: onderzoeksverslag Fontys Hogeschool Informatica: Hogere Informatica & Bedrijfskundige Informatica
H. Palings; A.W.E.A. Bakx (Lector); P.C.H.M. van Dijk (Docent); Ivonne Heijmen-Versteegen (Docent)
Competenties van schoolleiders in brede scholen :een verkennende literatuurstudie
M. van Renterghem; E. Verbiest (Lector); T. Jongen; A.W.E.A. Bakx (Lector)
Een oriëntatie op multimediaal zelfstudiemateriaal docentcompetenties
E.H.D. Donkers; T.A.J.M. van Gog; A.W.E.A. Bakx (Lector); Ruurd Taconis
HBO-bachelorniveau gemeten: onderzoeksverslag Fontys Paramedische Hogeschool, logopedie
A.W.E.A. Bakx (Lector); P.C.H.M. van Dijk (Docent); Ivonne Heijmen-Versteegen (Docent); H. Palings