Eliciting mentor and pre-service teachers’ practical knowledge using teacher-tagged classroom situations
Niek Bogert (Docent); Frank Crasborn (Lector); Jan van Bruggen (Lector); Wim M.G. Jochems
Inzicht in professionalisering
Quinta Kools (Lector); Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); Marly Gootzen (Lid Lectoraat); Ilona Mathijsen (Lid Lectoraat); Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); Kennedy Tielman (Lid Lectoraat); Veronique van de Reijt (Lid Lectoraat)
De krijtlijnen van het speelveld (2014)
Steven Vos; Jeroen Scheerder
Speech characteristics after palatal closure in subjects with isolated clefts: an exploration in Uganda
Anke Luyten (Docent)
Groeien in de beroepsrol als lerarenopleider
Quinta Kools (Lector); Véronique van de Reijt
Participatory design for (and with) persons with dementia
E.J.M. Wouters (Lector)
Field research on cognitive decline and the use of technology by older adults
S.T.M. Peek (Onderzoeker); S. Aarts (Docent); E.J.M. Wouters (Lector)
Bètadidactiek
dr. Rutger van de Sande (Lector)
Semantisch grammaticaonderwijs: een stand van zaken
MEd Jimmy van Rijt (Docent)