The impact of palatal repair before and after 6 months of age on speech characteristics
K. Bonte; E. D'haeseleer; A. Hodges; S. de Ley; H. Vermeersch; K. Bettens; G. Galiwango; K. van Lierde; Anke Luyten (Docent)
Investigating mentor teachers’ use and acquisition of supervisory skills
Frank Crasborn (Lector); Paul Hennissen (Lector); Fred Korthagen; Niels C. Brouwer
Spraakkarakteristieken na palatoplastiek bij Oegandese schisispatiënten
H. Vermeersch; K. van Lierde; Anke Luyten (Docent)
Short-term effect of short, intensive speech therapy for patients with cleft (lip and) palate: a pilot study in Uganda
Anke Luyten (Docent); K. van Lierde; E. D'haeseleer; K. Bettens; G. Galiwango; H. Vermeersch; A. Hodges
Doelen, lessen en beoordelen: één geheel
Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland; Gertjan van Dokkum
Getting evidence into nursing practice: roles of the social context
Guus Munten (Lid Lectoraat)
Identiteitsontwikkeling van lerarenopleiders
Véronique van de Reijt; Quinta Kools (Lector)
Professionalisering van lerarenopleiders in een kenniskring
Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
Scaling up health innovations for people living with dementia; A social innovation approach
I. Bongers; L. Snaphaan; Eveline Wouters (Lector); L. van Gastel; E. Verhaegh
Book review 'Ethics in Education Research'
Sil Aarts; Eveline Wouters (Lector)