'De ontwerper moet meer naar buiten treden'. Interview met Marc Glaudemans
Marc Glaudemans (Lector)
Verander je leven met NLP
Everard van Kemenade
Traumabehandeling bij kinderen met een licht verstandelijke beperking : Naar een methodiek voor de behandeling van getraumatiseerde kinderen en jongeren met een licht verstandelijke beperking.
Aafke Seebregts; Cristel Elias (Lid Lectoraat); Gepke Bouma; Petra Swennenhuis
Informationsgewinnung aus Optionspreisen-Eine empirische Analyse des US-Dollar/Euro-Wechselkurses
Dr. Nicole van de Locht (Docent)
Allochtoon of anti-sociaal; wellicht meer overeenkomsten dan gedacht?: een proefschrift van Marleen van der Haar
MA Martijn Van Lanen
SLB We doen er wat mee : eindrapportage van een praktijkgericht onderzoek bij twee Fontys hogescholen naar Studieloopbaan begeleiding (SLB) vanuit het perspectief van studenten, SLB-docenten en SLB-professionals,
Drs. T.J. Admiraal-Hilgeman (Docent)
Burgerschap
Dr Hans Schuman (Lector); Dr Nicolien Montessori
Evaluatierapport Competentie-examen 3. Onderzoek naar de kwaliteit van het competentie-examen in de perceptie van studenten. Fontys Hogeschool Toegepaste Natuurwetenschappen/Applied Science.
Michel Cober; Mart van Dinther (Docent)
De MaS op weg naar een succesvolle organisatie. Een onderzoek naar organisatorische succes- en faalfactoren
drs Martje Heijnen (Lid Lectoraat); dr Yolanda te Poel (Lector); Yolanda Brouns (Lid Lectoraat)
Continuing Teacher Development for Competence-Based Teaching
Dr. Audrey Seezink (Docent)