Van watskeburt tot whodunit. Stap voor stap scenario's reconstrueren in de opsporing
Epskamp-Dudink, Chantal; de Poot, Christianne (Lectoraat Forensisch Onderzoek); Jan, Winter
Werken en leren in Ateliers
Corrie Sinia; Migchiel van Diggelen; Nynke van der Zee
Working and learning in ateliers
Corrie Sinia; Migchiel van Diggelen; Nynke van der Zee
Circular Design Research in The Netherlands
Marcel den Hollander; Marijke Idema; Peter Joore
Wicked theaterlessen
Emiel Heijnen; Nadieh Graumans-Tigchelaar
What Happens at the Intersection of Conceptual Art and Teaching?
Jorge Lucero; Catalina Hernández-Cabal
Change now!
Laura Cull O Maoilearca (Lector); Agata Adamiecka-Sitek (Lector)
Moresprudentie en het leren van organisaties over morele vraagstukken
Henriëtte Jacqueline Bout (Phd)
Diversity, Equity and Inclusion in Higher Music Education
Thomson, Katja; Dons, Karolien; Vejgaard, Monica; Guerra, Alfonso; Innocenti, Francesca; Hahn, Karine; Xiangning, Lin; McCurdy, Ronald C.; Arockiam, Ankna; Faber, Steven
Building Biomimicry Bridges - a toolbox for biomimicry practitioners
Laura Lee Stevens (Onderzoeker); K.A. (Kim) Poldner (Onderzoeker); Celina Whitehead; Asha Singhal; M. (Mari) Genova (Onderzoeker); Britta Hollebeek; Jacco Bruil; Anna Vroegindeweij; Jenna Coward; Lars Fuhrmann; Rosanne Uittenbogaart; Eline Flick; Max Koene; Anna Hurley; Rebeca Banias; Marjolein Van Braak; Florian Blickle; Jasmina Campochiaro; Lydia Fraaije (Onderzoeker); Michelle Fehler; Kim Dieleman; Serena Scholte; Jaco Appelman; Aleksandra Koperek; Ayanda Hertslet; Karel Keurhorst; Agostina Feltrinelli; Evelien Vink; Daan Frionnet