Kritisch burgerschapsonderwijs: per definitie op gespannen voet
Daan van Riet (Onderzoeker)
De rol van de docentonderzoeker
Marjanne Hagedoorn (Onderzoeker); Jantje Timmerman (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Erica Wijnands-Pot (Onderzoeker)
Exploring practical knowledge
Carl Cederberg; Kåre Fuglseth; Edwin van der Zande (Onderzoeker)
Verschillend perspectief, samen kijken
Katinka Lünnemann (Onderzoeker)
Toekomstbestendig hoger onderwijs heeft docenten met onderzoekend vermogen nodig
Belinda Ommering (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Anna van der Want (Onderzoeker); Mechteld van Kuijk (Onderzoeker)
Toetsen om te leren
Charline Rouffet (Onderzoeker); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Een vakdidactisch observatie-instrument voor communicatief vreemdetalen-onderwijs
Charline Rouffet (Onderzoeker); Irene de Kleyn (Docent); Marleen IJzerman (Docent); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Wendbare docenten dankzij onderzoekend vermogen
Belinda Ommering (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Mechteld van Kuijk (Onderzoeker); Anna van der Want (Onderzoeker)
Duurzaamheid: waar sta jij?
Adwin Bosschaart (Onderzoeker); Eefje Smit (Onderzoeker); Frederik Oorschot
Leren Innoveren voor Duurzame Ontwikkeling
Elwin Savelsbergh (Lector)