Inclusive Dialogues: WokeBot Engaging Diversity Dilemmas
Mirjam de Haas (Onderzoeker); Veerle Hobbelink (Onderzoeker); Matthijs Smakman (Onderzoeker)
Let's Get Personal - Social Personalization for Sustainable Long-Term Educational Robots
Mike E.U. Ligthart (Onderzoeker); Simone de Droog (Onderzoeker); Matthijs Smakman (Onderzoeker)
Moedige ruimte maken
Lisette Munneke (Lector)
The factors that influence the adoption of tools that improve the agile way of working and continuous improvement at the Dutch central government
Rene Wieringa (Student); Paul Morsch (Onderzoeker); Pascal Ravesteijn (Lector); Wouter Bronsgeest (Onderzoeker)
Enhancing process model visualisation to facilitate the understanding of stakeholders
Iris Mulder (Onderzoeker)
Bridging the AI skills gap in Europe: a detailed analysis of AI skills and roles
Willemijn van Haeften (Onderzoeker); Ran Zhang (Onderzoeker); Sabine Boesen-Mariani (Onderzoeker); Xander Lub (Onderzoeker); Pascal Ravesteijn (Lector); Paul Aertsen (Onderzoeker)
A value sensitive design approach to equitable remuneration of the Dutch music copyright system in the digital age
Nerko Hadziarapovic (Onderzoeker); Marlies van Steenbergen (Onderzoeker); Pascal Ravesteijn (Lector)
Blijven werken in onderwijs
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker); Mieke Koeslag-Kreunen (Lector); Jantine Kuiken
Wat werkt als je samenwerkt- deel 2
Hanneke Tuithof (Onderzoeker); Jefta Bego (Onderzoeker)
Redressing power imbalances in care for people with intellectual disabilities
Berit Godfroij (Onderzoeker); Sascha van Gijzel (Onderzoeker); Henk Roelfsema (Onderzoeker); Jean-Pierre Wilken (Lector); Anita Cremers (Lector); Rosa de Vries (Onderzoeker)