De kloof tussen school en praktijk dichten
Jantje Timmerman (Onderzoeker); Kathinka van Doesum (Onderzoeker)
Samen de puzzel leggen : leren en veranderen door middel van actieleren
Renate Werkman (Lid Lectoraat); Charlotte Vissenberg (Associate Lector)
Samenwerken en leren in fieldlabs volgens de Urban Innovation aanpak
Ingrid Bakker (Associate Lector); Els Beukers (Associate Lector); Carina (CGM) Peek (Lid Lectoraat); Ferry Boschman (Lid Lectoraat); Guido Winckels (Lid Lectoraat); Evert-Jan Velzing (Lector)
Goed verpakt
Sunter, D.; Zuidberg, A.F. (Lector); Oskam, I.; Poldner, K.; Colenbrander, W.; Hanhues, A.
Geen onderwijs zonder visie op AI
Pierre Gorissen; Bram Enning
Zo dus niet
Pierre Gorissen; Esther van der Stappen
Investeer in docentprofessionalisering en AI: Interview met Kim Schildkamp en Pierre Gorissen
Pierre Gorissen; Bram Enning
Wat schaft de pot in Almere?
Veen, E.J.; Smaal, S.
Learning communities als model voor samenwerking tussen onderwijs en praktijk
Seuneke, P. (Onderzoeker); Ropes, D.; Hemert, N. van; Eweg, H.P.A. (Lector)
Liefde voor mens en dier
Griffioen, R.E.