Kennisdocument genderinclusiviteit. Naar aantrekkelijke ict-opleidingen voor meisjes en jongens
Drs Miranda Valkenburg
Ontwerp, inrichting en marketing van ict-snijvlakopleidingen. De afstudeervariant ICT Media Design als casus
Drs Miranda Valkenburg
Onderwijsmodellen : De overdraagbaarheid van de didactische structuur van een complex leerobject; een case study
Peter Sloep (Lector); Sybilla Poortman (Lid Lectoraat)
Body of Knowledge van communicatie: Zoektocht naar een kennisfundament van fontys Hogeschool Communicatie
Drs. Marianne van den Bosch (Docent); Dr. Paula Zweekhorst (Docent); Drs. Ingrid Jacobs (Docent)
De tweede loopgolf
Maarten van Bottenburg (Lector)
Octrooibeleid in Zuidoost Brabant. Een onderzoek onder multinationals, mkb en kennisinstellingen.
dr. Annelies Wallert
Inhoudelijke eindrapportage Grensoverschrijdende Integrale Leerlingenzorg. Onderwijsproject in Nederland en Vlaanderen.
Dr Ria Kleijnen
SPOENK 15. Afstudeercatalogus Fontys Academie voor Architectuur en Stedenbouw 2004-2005
Ed Melet; Martien Janssen (Docent)
Op je handen zitten en ze uit de mouwen steken. Ervaringskennis van professionals als basis voor actief burgerschap
Angeliek Meijer; Necla Celik; Lilian Linders; Jean Knooren