Hoe een natuur & techniek les een wetenschap & technologie les werd door het stellen van goede vragen
R. Gresnigt (Docent)
Professional development activities for practice-based research in Teacher Education
dr.ir Quinta Kools (Lector); dr Fer Boei; dr Martijn Willemse
Providing a good start: What support do beginning teachers receive in their schools?
dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr Rian Aarts; dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
De mythe van de hedendaagsheid
Christianne Niesten (red.) (Docent); Marinke Marcelis (red.) (Docent); Huib Fens (red.) (Docent)
De kernopgaven bij het opleiden van leraren: kwalificatie, socialisatie en persoonsvorming van leerlingen, studenten en lerarenopleiders
Gerda Geerdink; Jeannette Geldens; Paul Hennissen (Lector); Lidewij van Katwijk; Bob Koster (Lector); Jeroen Onstenk; Ietje Pauw; Anja Ros (Lector); Marco Snoek; Miranda Timmermans (Lector)
Shifting paradigms
dr. Mignon van Halderen (Lector)
In contact met ouders
dr. Christa Nieuwboer (Lector)
Redesigning the ankle foot orthosis design process. Performance and satisfaction of clients.
Joost van Hoof (Docent); F.C. Holtkamp; Eveline Wouters
School-University Partnerships in Teacher Education:
Dr. Frank Crasborn (Lector); Dr. Jaap Buitink
Ethiek en Economie
Mr. Dr Bart Wernaart (Docent)