Parent ratings of satisfaction with speech and facial appearance in Ugandan children following synchronous repair of cleft lip and palate
G. Galiwango; A. Hodges; K. van Lierde; Anke Luyten (Docent); E. D'haeseleer; H. Vermeersch
Speech in Ugandan patients after surgical closure of the cleft lip and palate before the age of 6 months
K. Bettens; S. de Ley; A. Hodges; H. Vermeersch; E. D'haeseleer; K. van Lierde; G. Galiwango; Anke Luyten (Docent)
Leren door ontwerpen
Dave van Breukelen (Docent)
Early one-stage (lip and) palatal closure Uganda.
Anke Luyten (Docent); G. Galiwango; E. D'haeseleer; H. Vermeersch; K. van Lierde; A. Hodges; K. Bettens
Trendrapport Open Educational Resources 2013
Ria Jacobi (Stafmedewerker); Hester Jelgerhuis; Nicolai van der Woert (Stafmedewerker)
Achtergrond, uitgangspunten en opbouw van de leerlijn 'Onderzoekend Leren in en voor de Praktijk (OLP) van de Fontys Lerarenopleiding Sittard (FLOS)
Dr. Frank Crasborn (Lector)
Data-teams as a means of school development
dr. Anne Kerkhoff (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Leidt betere aansluiting op de arbeidsmarkt tot duurzaam concurrentievoordeel?
Ruud J.B. de Haas (Docent)
Professionaliseren in je werk? Lerarenopleiders maken er werk van!.
ir. Veronique van de Reijt; dr. Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); MSc Marly Gootzen (Lid Lectoraat); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
professional development through informal learning'
dr.ir. Quinta Kools (Lector)